Sinds 2008 ben ik huisarts. Ik heb in Den Haag en omgeving gewerkt, maar ben ook in het buitenland. Per 1 oktober 2025 ben ik toegetreden tot de maatschap. Naast mijn werk in de praktijk houd ik mij bezig met het verbeteren van andere huisartsenpraktijken.